Print

Місцеві центри отримають нову функцію у сфері державної реєстрації громадських формувань

Share

sarny

Наказом Міністерства юстиції України «Про запровадження пiлотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17 червня 2016 року №1717/5 передбачено запровадження пілотного проекту в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.


З метою реалізації наказу, Координаційним центром з надання правової допомоги у співпраці з головними територіальними управліннями юстиції в областях та м. Києві, а також державним підприємством «Національні інформаційні системи» планується здійснення низки кроків.

 Серед них – проведення відповідного навчання працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з метою належного виконання останніми функцій з прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань, а також забезпечення їх доступу до програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань тощо.

 

За результатом реалізації пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань відповідно до цього наказу, його буде запроваджено на постійній основі та забезпечено внесення змін до законодавства у відповідній сфері.

 

Переглянути наказ «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» можна тут.

 

Переглянути адреси місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги по всій території України можна тут.