Print

Рівненський місцевий центр прийняв десятитисячного клієнта

Share

гол

Уже традиційно у приймальні Рівненського місцевого центру – величезне скупчення людей та активне обговорення питань і побутових проблем, які хвилюють кожного. Чекаючи своєї черги, відвідувачі знайомляться з правовими консультаціями на стендах, з інформацією про діяльність центру та беруть візитівки з його контактами.

Тому не дивно, що уже сьогодні Рівненський місцевий центр зустрів свого десятитисячного клієнта. Ним стала 51-річна рівнянка пані Олена, яка звернулась за допомогою у складанні заяви.

Єлизавета Беркута, головний спеціаліст відділу правової інформації та консультацій, надала усну консультацію та допомогла скласти вимогу пайовика з проханням повернути оплачену особою суму коштів та сплатити пеню за кожен місяць прострочення.

Варто зазначити, що пані Олена у приміщенні Рівненського місцевого центру не вперше. Рівнянка уже декілька разів приходила за усними консультаціями, однак сьогоднішній візит для неї став ювілейним.

2

«За порадою своєї знайомої декілька місяців тому я вперше звернулася до Рівненського місцевого центру. Саме тоді у мене виникли труднощі з оформленням спадщини. І саме завдяки працівникам відділу правової інформації та консультацій я змогла швидко та «безболісно» для кишені вирішити цю проблему. Ще тоді фахівець місцевого центру Єлизавета Василівна запропонувала мені ефективний механізм дій. Тому при вирішені конфлікту з кооперативом у мене не було жодного сумніву, до кого звертатися. Дуже добре, що у нас у місті працює такий центр, де можна безкоштовно отримати юридичну допомогу. Працівники хоч і молодого віку, однак допомогу надають кваліфіковано», – ділиться враженнями пані Олена.

Щодня через приймальню Рівненського місцевого центру проходять десятки відвідувачів із своїми труднощами та проблемами. І саме працівники Рівненського місцевого центру надають не лише  кваліфіковані консультації, а й іноді стають хорошими психологами. Як показує практика, частина клієнтів, розповідаючи про ту чи іншу проблему, надто хвилюється, тому трапляються випадки, коли необхідно ще й терпляче вислухати інформацію, яка не завжди стосується  справи.

1

Наразі відділ правової інформації та консультацій очолює Любов Мельник. Разом з начальником відділу працюють два кваліфікованих спеціалісти: як уже згадувалось, Єлизавета Беркута, а також Богдан Лісовець.

Довідково. Рівненський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги знаходиться за адресою м. Рівне, вул. Кавказька, 7, тел. (0362) 26-08-40, 097-313-20-44. Телефон безкоштовної гарячої лінії 0 800 213 103 (цілодобово).

Гощанське бюро правової допомоги: смт. Гоща, вул. Незалежності, 20, тел. (03650) 21-650.


Дубенське бюро правової допомоги: м. Дубно, вул. Грушевського, 134, тел. (0365) 62-10-08.


Здолбунівське бюро правової допомоги: м. Здолбунів, вул. Пушкіна, 44, тел. (03652) 20-808.


Корецьке бюро правової допомоги: м. Корець, вул. Київська, 37, тел. (03651) 20-108.


Костопільське бюро правової допомоги: м. Костопіль, вул. Сарненська, 24а, тел. (03657) 21-113.


Млинівське бюро правової допомоги: смт Млинів, вул. Поліщука, 18, (поруч з центром зайнятості). Тел.: (03659) 6-50-75, (068) 371-11-42, (099) 168-51-93.


Острозьке бюро правової допомоги: м. Острог, вул. Незалежності, 9, тел. (03654) 22-040.


Радивилівське бюро правової допомоги: м. Радивилів, вул. Кременецька, 52. Тел.: (03633) 4-13-44, (068) 371-16-69, (099) 138-47-05.


Рівненське бюро правової допомоги: м. Рівне, вул. Соборна, 195, (0362) 68-40-05