Print

Комунікатори системи БПД змінюють акценти в роботі

Share

гол

Як просто та доступно роз’яснювати суспільству складні нюанси вітчизняного законодавства, як правильно спланувати комунікацію, аби полегшити доступ до правової допомоги?


Про ці та інші аспекти правопросвітництва та роботи з соціальними медіа, написання новин та успішних історій, взаємодії зі ЗМІ йшлося під час зустрічі фахівців комунікації регіональних центрів, представників інтеграторів місцевих центрів з надання БВПД та міжрегіональних ресурсно-комунікаційних платформ.


Участь у заході, зокрема, взяла інтегратор Сарненського місцевого центру Аліна Харченко.


Нагадаємо, це вже третій навчальний захід для комунікаторів, який відбувається за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».


Як зазначив у вітальному слові директор Координаційного центру з надання правової допомоги (КЦ) Олексій Бонюк, світ комунікацій стрімко змінюється, тож в роботі це варто враховувати. «Не так давно ми читали довгі тексти у Facebook, сьогодні ми виділяємо на перегляд дописів долі секунди. Про ці виклики, нові комунікаційні завдання ми мусимо пам’ятати. Головна наша мета – генерувати корисну інформацію для людей та використовувати найефективніші канали комунікації», – зазначив Олексій Бонюк.


2


Учасники тренінгу обговорили дієві механізми з інформування громадян про систему БПД, підготовки якісного інформаційного контенту з урахуванням різних цільових груп.


3


4


Фото Проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні»


Довідково:
«Доступна та якісна правова допомога в Україні» – проект міжнародної технічної допомоги, розрахований на 5 років (2014-2018), фінансується Міністерством закордонних справ, торгівлі та розвитку Канади, впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги. Метою проекту є покращення рівного доступу до правосуддя для населення України (особливо представників вразливих верств) шляхом підтримки впровадження системи безоплатної правової допомоги та підвищення рівня обізнаності населення щодо прав на отримання безоплатної правової допомоги.